Fotografiile și filmările sunt lucrări creative care se concentrează asupra povestirii, nu prin intermediul textului scris, ci prin intermediul unei lumi vizuale. Conținutul vizual devine din ce în ce mai frecvent, atât în publicitate, cât și în film. Tânărul startupper Bartos Arnold a folosit cei 25 000 de euro pentru a-și înființa propriul studio, unde poate filma și poate să lucreze la editarea post-producție. El a vorbit într-un interviu despre planurile lui și despre proiectele de mare amploare.

– Te rog să te prezinți și povestește-ne despre afacerea pe care o lansezi!
– Sunt Bartos Arnold, am 26 de ani și am absolvit film-foto-media în Cluj-Napoca și de aici a venit ideea de a începe o afacere video, deși numele de studio de creație se potrivește mai bine, pentru că mă ocup și de fotografiere și sunet. Mi-am imaginat și am realizat un lucru foarte complex prin acest proiect.
– De unde ți-a venit ideea de a începe o astfel de afacere? Care a fost cea mai mare motivație pentru tine?
– Deoarece aveam multe idei în acest domeniu, căutam un mijloc de a le pune în aplicare, iar oportunitatea de finanțare StartUp HUB m-a ajutat. De asemenea, mi-am dorit să îmi deschid propria afacere pentru a putea lucra pe cont propriu în domeniul pe care îl iubesc cel mai mult. Intenționez să realizez videoclipuri de prezentare a produselor pentru diferite întreprinderi, precum și lucrări de post-producție. În același timp, există și posibilitatea de a înregistra cărți audio sau de a edita sunetul animațiilor.
– Cum consideri, care sunt calitățile pe care ar trebui să le aibă o persoană care vrea să înceapă propria afacere?
– Cred că este foarte important să ai relații bune și, de asemenea, trebuie să ai deschidere față de oameni, astfel încât aceștia să accepte, să înțeleagă și să adopte proiectele și planurile tale.
– De unde ai auzit de această oportunitate, cum te ajută această sumă?
– Am văzut oportunitatea pe social media și a fost foarte important pentru mine să pot cumpăra echipamente pentru proiectele mele. Au existat dificultăți, dar le-am depășit. A fost nevoie de mult timp, precizie și determinare pentru a pune afacerea pe picioare.
– Care sunt planurile tale pe termen lung în acest domeniu?
– În primul rând, este important să îmi câștig existența, dar și să construiesc relații și să lucrez cu cât mai mulți oameni creativi. Mă gândesc, de asemenea, să realizez documentare și filme de scurt metraj, pe care trebuie să le valorific prin afacerea mea.
– Care este mesajul tău pentru tinerii care vor să înceapă o afacere în viitor?
– Dacă aveți o idee care vă entuziasmează, atunci asigurați-vă că găsiți o cale, găsiți o sursă și faceți tot ce puteți pentru a o realiza.